TISCALI
15943
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15943,bridge-core-3.0.5,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.7.0,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16380
 

TISCALI

Category
UC&B Portfolio
About This Project

TISCALI

Var en ny aktör på access -och bredbandsmarknaden. Uppdraget var att skapa uppmärksamhet och därigenom marknadsandelar.

 

På den tiden (2002) var inte marknaden lika upplyst som nu. Cach á surf (b2c) var en ny produkt på marknaden där man kunde förbetalda surfen hos ett ATG-ombud. För att föräldrarna skulle kunna ha bättre koll på kostnaden och slippa svimma när räkningen kom. Kampanjen gick i press tunnelbana radio samt Dr till vissa områden.Resultat. Top 5 bland internetleverantörer. Cach á surf såldes i mer än 50.000 på 6 mån.