God kommunikation
16075
post-template-default,single,single-post,postid-16075,single-format-gallery,bridge-core-3.0.5,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16380
 

God kommunikation

God kommunikation

blogg-inlagg-2-goda-varu-artikel-bilKöparen av din kommunikation är alltid är en människa med både hjärta och hjärna, och utgår från både vänstra och höger hjärnhalva.

Hjärtat finns också med oavsett om man är på jobbet eller är ledig. Reklamen måste nå och gripa tag i den rationella och kompetenta köparen men den måste också vända sig till människan av kött och blod med alla känslor och värderingar som hon besitter. Och att det då är bra att ha ett varumärke att luta sig mot. Det E klart. Är en samling 10 helt ovetenskapliga parametrar men som är viktiga för att reklamen/kommunikationen ska uppfylla de mål som satts upp. En enkel ”E”- märkning som du kan använda dig av.
Ett holistiskt synsätt säger en del, sunt förnuft säger vi, håll till godo.

Hör av dig så skickar jag.

20 Januari 2016